My GuEsTBooK


Friday, May 22, 2009

Pic bebudak yg akan kami awasi. terdiri daripada darjah 4 hingga 6. jam kul 9.20 malam. aku dah bosan menunggu ni. (teringat tilam jer). mase ni cikgu ngah bg penerangan tentang keselamtan dan perjalanan yg akan di lalui. pastu budak2 ni d bahagi kat 7 group. aku dikehendaki awasi group 3.

tepat kul 9.35 malam,kami pun bergerak dalam kumpulan masing2. ade 3 chek-point yg kami akan tempuh. naseb baik de zuhri teman aku. aku kat belakang citer la ngan die.
kene jalan kaki tu. perjalan kami tu gelap. hanya diterangi ngan lampu suluh jer.
aku dah takut ni. budak2 ni menjerit la.

aku dah penat. lenguh otot aku sume. dah lame x jalan kaki.
jalan punye jalan.kul 10.10 malam group aku sampai gak kat sek.
aku pun terus cari kerusi duduk. tercungap jugak la.

0 ulasan: