My GuEsTBooK


Tuesday, June 9, 2009

ari ahad,jam kul 6.40pg aku dah bangun sebab kene join aktiviti belia ronda2 kg.
aktiviti tu start kul 7.00 am. mak n abah aku lak cbuk wat sarapan untuk keluarga angkat kat dapur. aku pun cepat2 ciap n g kat balai raye. tengok2 x de org lg. sabar jer aku.

aku pun naik moto n ronda2 kg dulu. kul 8 baru start. tunggu dieorg punye pasal.
membazir tul akunye mase. homestay lak wat senaman aeroback n minum pg kat ctu.

aku pun ikut ronda2 kg ngan berjalan kaki. punyela penat. budak2 belia lain cam seronok jer.
jam dah kul 9.00 am. aku pun capai moto n g tengok homestaynya aktiviti. aktiviti belia aku tinggalkan kejap,he.he.

homestay ngah sarapan,aku pun join sekali. pastu jam dah kul9.20,dengar citer aku kene touch-up sebab nak masuk menari kat seremban. aku pun kelam kabut la. aku pun terus balek g umah. aktiviti belia terus x dapat join.

sampai umah terus ciap2 n kul 10 am,aku n adik konvoi ngan keta2 yg g seremban. mak n abah aku nak join gak tp keluarga agkat balek lambat,terpakse la tunggu.
sampai kat seremban kul 11.05,pusing2 cari parking dapat jugak akhirnya.

kiteorg g sua rasa anjuran tv 9. majlis tindakan pelancongan n.9 jemput komband n penari dr homestay kg pachitan wat persembahan. mule2 aku masuk tarian,tp takut x ingat step jd aku pun x join la. he.he. lg pun takut wat atas pentas.

persembahan tu abes sampai kul 1.45. bersiaran dr kul 12.00t.ari.
pastu aku n adik pun jalan kat pameran yg diadakan.
beli buah n macam2 lg. pastu aku dengar de maskot upin n ipin dtg, aku pun tunggu la.
jam kul 2.15pm dieorg muncul.
gembiranya aku,sebab minat giler ngan upin n ipin.

antara pic yg aku sempat ambik......
layan.........

0 ulasan: