My GuEsTBooK


Wednesday, June 3, 2009

BOSAN........BOSAN.....

Ari ni dah 4 ari keje. tp tiap2 ari keje aku x abes2 lg.
keje makin bertambah2 jer.
tension tul.

kdg2 cam nak ambek cuti jer,tp kalo aku cuti keje mesti makin bertambah pulak.
pening kepala.

tp, malam td ilang kejap tension. he.he.
kul 9.30 malam,aku dah masuk tdo.
dah bape ari ni,memg aku tdo awal jer,sebab letih sangat.
pastu fon aku berbunyi pulak. jam dah kul 10.00 malam.
aku pun terjaga n tengok kat hnset.

no yg aku kenali. memg rindu nak dengar suara die. selalunya die sms jer.
tetibe pulak die kol malam td.
aku pun angkat n borak2 ngan die sampai kul 10.30 malam.

terlepas rindu jap. he.he.
die yg dimaksudkan ialah sedara aku.
die keje kat airport lcct.
walaupun tempat kiterorg keje x jauh,tp memg jarg jumpe. selalunya berhubung melalui fon jer.
aku keje kat kargo.
sedih tul. (sob.sob....)

lepas aku letak fon,aku pun cube lelapkan mate balek,tp mate x mau lelap.
aku pusing2 bape kali,pastu aku pun terlelap. entah kul bape mase tu.
he.he. mimpi yg indah.......

0 ulasan: