My GuEsTBooK


Friday, October 2, 2009

MeNGApa Di PeRTeMuKAN......???

Ari yang ku lalui sebelum ini penuh warna keceriaan...tanpa ade masalah kecuali tugas yang kadangkala membuat aku tension...... hidup aku hanya keluarga dan member yg memahami aku....
tp....dikala aku suda biase idup bersendirian tanpa teman istimewa, tibe2 bulan syawal yang mulia ini seorang hamba allah muncul dalam kehidupan ku menabur janji yang aku sendiri tidak pasti samada ia bakal terjadi @ janji2 manis saje...
ape yang terpikir diotak aku n pendapat member aku,ia ternyata benar.... hanya janji manis belaka.... hamba yang hina itu telah kembali kepada kehidupan with orang paling disayangi....
apa tujuan die menabur janji kepada ku...??? suda lama atiku tidak disakiti.....
hanya doa untuk beliau sedar, aku kirimkan.....
mengapa aku dipertemukan semula dengannya....
hanya untuk atiku sakit???...
MENGAPA!!!!!!!!!!!!!!
mungkin hikmah ini yang menguatkan aku menjalani kehidupan sendirian.....
aku tidak akan menangis lg untuk hamba allah yg hina ini......

0 ulasan: