My GuEsTBooK


Tuesday, November 17, 2009

DALAM DiLeMA.....

Ari ahad 15 hb,lebih kurang 4 pm tibe2 de orang beri salam.....
mase tu saya tengah syok tengok tv....sape lak yg datang umah ni....
saya pun bergegas bukak pintu n de org beri kad kawen.
saya kenal org tu.......saya ingat die x jemput saya.....rupenya die ingat lg ....
EX- Pakwe saya beri kad jemputan perkahwinan die pd 22hb ni.....
pasangan die org kota bharu kelantan....
saya sekarang dalam dilema n 50-50....
samada nak hadirkan @ tidak..... tp,ramai kate kat saya suh pergi jemputan kawen tu....
sbb ex-pakwe saya da jemput...n nanti die x dtg pulak bile saya kawin nanti....
memg la saya redha die da de jodoh lain cume x sanggup jer nak tengok die bersanding.....
itu jer.....hehehe.....
bila la pulak giliran saya ek.......ade sape2 x yg nk temankan saya g majlis perkawinan tu...???

0 ulasan: