My GuEsTBooK


Monday, August 31, 2009

kENAngan tERindah - merdeKA 52 taHUN

Memandangkan sambutan kemerdekaan tahun ini jatuh pada bulan ramadhan,saya x de rancangan untuk pegi menyambut ambang merdeka. pada malam tu,pas saya balek dr solat terawih saya terus menengok kat fon saya kot2 de panggilan org kol @ sms. ade 1 miskol n sms.
rupe2nya Mr A. die ucap merdeka n saya pun balas. then,die kol n borak2 sampai kul 10 lebih.
rindu banget sama die....
die lepak kat bagan lalang sempena ambang merdeka ni..

mr a: ina x kuar ke malam ni?
ina: x kot sebb xde org ajak kuar. duk umah jer.
pas die letak fon,tetiba saya rase cam nak kuar g minum2 with my sepupu n adik. sms sepupu n die kate x dapat kuar sbb family die sume da tdo... so,saya ajak my adik g kuar,tp kene mintak izin dulu. naseb kami baik coz my mom n dad bg kuar. sungguh hePy.. mase tu jam kul 11 malam.
angah: adik kite nak g mane ni?
adik: kite g bagan lalang la..
saya pun terus drive g bagan lalang. n sms 'mr a' tnya lepak bagan lalang lg ke? die reply yes n datang la cni... kami sampai kul 11.30mlm n lepak2 ngan die sampai kul 1.00 pg. tp kami balek dulu sebb pk nak bangun sahur lg nanti... ngantuk sangat mase tu.... mr a balek kul 4 pg with member die.. sambutan merdeka pun biase2 jer....
sampai umah kul 1.30 pg terus tdo....

0 ulasan: