My GuEsTBooK


Wednesday, September 9, 2009

Ulang TaHuN KeLAhiRAN

Tanggal 10 september 1986,jam 2.20pm seorang puteri iaitu anak ke-2 kepada puan salmah n en alias telah selamat di lahirkan ke dunia. sYUKUR kpd allah s.wt kerana memberi saya ruang untuk bernafas dan menjalankan kewajipan sebgai umatnya. ari ni tanggal 10 sep 2009 saya menyambutnya untuk ke 23 tahun...selama umo ke 23 tahun ini telah banyak dugaan n cabaran yg saya lalui untuk mencari erti kehidupan,semoga saya tabah untuk menghadapinya.... time kasih kepada ibu saya kerana telah melahirkan saya,serta abah telah menjalan kan kewajipannya sebg seorg penjaga yang baik.. juga kepada along n adik.....(sob..sob..sob...) n abang zaid n muhd azfar danish...akhir kata, time kasih kepada member2 baik saya yg da beri ucapan selamat ari lahir pada tanggal 10 sept 09... doakan saya semoga murah rezki,pnjg umo n hidup saya diberkati...serta mngejar impian saya yg belum termakbul..amin...

0 ulasan: